.

مرا دلی که صبوری از او نمی آید...

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۳۶ ب.ظ
یکتصور کن مثل پرنده ای اسیر، مدام دارم بال و پر میزنم و خودم را به در و دیوار قفس می کوبم....و حالا با بال های زخمی خیره شده ام به آسمان...دومن، عمیق و سراسیمه؛ این طرف و آن طرف می دوم و به هر دستاویزی چنگ میزنم تا پرنده ی دلم آرام بگیرد لحظه ای...و تونگاهم می کنی...سهمن تمام حماقتم را میریزم در وجودم و دست هر ریسمانی را میگیرم که مرا از سیاهی چاه در بیاورد...و تونگاهم می کنی...چهاردیگر جان و مجالی برای زمین خوردن ندارم...رسیده ام...وقتش رسیده است...دیر هم شده است...مثل میوه ای روی درخت که کاملا رسیده است و باید با احتیاط دستش را گرفت و آوردش پایین.اگر نه، دیر یا زود باد از آغوش درخت رهایش می کند و می افتد...دیگر کال نیست که از زمین خوردن خم به ابرو نیاورد...دیگر رسیده است و افتادنش باعث زخمی شدنش میشود و له شدنش...دیگر فرصتی برای زمین خوردن ندارم...پنجباید خودت را بفهمی...محکم و بی واهمه خودت را بفهمی...باید بی ترس و واهمه چاقو به دست بگیری و بشکافی...جراحی کنی و بافت های مرده و نکروز شده را برداری و جراحتش را به جان بخری...ته ته اش:رحم کن به من خدا...رحم کن به بنده ی ضعیف و ناصبورت...پی نوشت:آشفتگی این پست را بگذارید به حساب...تمام شماره ها جزئی از یک حقیقت است...درد نوشت:تصور کن بهاری را که از دست تو خواهد رفت...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۸
غـ ـزالــ

نظرات  (۹)

متن شماره 4 لایک داشت واقعا
خیلی زیبا بود
انشاالله خدا به هممون رحم کنه
پاسخ:
اوهوم.... رحم کن....به بنده ای که سلاحی نداره جز اشک...
نکروززززز
پاتولوژی
پاسخ:
بوی درد می دهد تمام حرف هایی که...
فرافکنی مثبت میدونی چیه عزیزم؟؟؟؟
یادته که!؟ منو محکوم کردی به فرافکنی مثبت... :-)
رسیدی دیگه! باید دستتو بگیره...خخخخخخ
پاسخ:
سوء استفاده از حرفای گذشته ی من میدونی چیه عزیزم؟؟ خب باشه همونه تو برای اونم دعا کن ؛)
...
ببخشید خانوم دکتر دل من به یک جراحی نیازه داره در جریان هستید که جراحی دل سخت ترین و دردناک ترین جراحی دنیاس؟
دل من جراحی می خواد
تا قبل رجب
نشد قبل شعبان
نشد قبل رمضان
نشد دیگه سخت میشه...
برای شبای قدر دلمو لازم دارم
یک دوست داشتن هایی غده بدخیم شده و چسبوندم به زمین چسبوندم به دنیا...
خانوم دکتر
به نظرتون جراحی جواب میده یا برم دخیل حضرت رئوف؟
پاسخ:
برو دخیل حضرت رئوف شو...بهترین جراح...بهترین اتاق عمل...حرم...
هرکه در این دیر مقرب تر است
جام بلا بیشتر اش می دهند
:)

خدا دوستت داره
خیلی زیاد
پاسخ:
کاش اینجوری باشه...که میگی...
یا الرحم الراحمین ...
دکتر تمام زندگی ام درد می کند...
پاسخ:
من شما رو میشناسم؟ :)
بزرگترین شبکه اجتماعی فارسی زبان میزبان لحظه های شما
شبکه اجتماعی فیس کمپ
www.facecamp.ir
عضویت سریع
http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359
با امکانات بی نظیر
تبادل لینک هوشمند با فیس کمپ
http://link.facecamp.ir
افزایش اد لیست یاهو
http://facecamp.ir/yahoo
چت خصوصی / چت گروهی / آپلود عکس /
کسب درآمد
http://alexapopup.com
تبلیغات ارزان / طراحی چت روم / طراحی سایت شبکه اجتماعی
منتظر حضور گرمتون هستیم
لحظات طلایی در فیس کمپ
وقتش رسیده است...