.

دارند پیله های دلم درد می کشند...*

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ق.ظ
آخرش را اول میگویم!رفتم حرمش. رفتم حرم امام رئوف،سال قبل ام را تحویلش دادم و سال جدید را هم.ما خیر ندیدیم از سال قدیم؛ این سال جدید نیز تحویل شما!**وسط هایش :نشستم صحن جمهوری.که زل زدم به گنبدش.به تکان تکان های پرچم اش، به ابرهایی که در گذر بودند دور گنبد...به روضه ی حضرت مادر(س)...باران گرفت...قطره قطره...فکرکن وقت تماشای تو باران بزند...مثل همیشه ها...دفترم را باز کردم و نوشتم.نوشتم...همیشه قبل هر حرفی برایت شعر میخوانمقبولم کن من آداب زیارت را نمی دانم***اولش:این رسمش نیست آقارسمش نیست که هربی لیاقت بی سروپایی که وارد حرم تان میشود ؛بی قراری را از وجودش بگیرید...نگذارید درست و حسابی گریه کند...زار بزند...این رسمش نیست آقای مهربانم...حالا که پایم را گذاشته ام تهران...و بی قراری ریخته است در جان بغض هایم،می بینم که...خیس نوشت:رسمش را شما بهتر بلدید آقا...ولی سوختم در این سفر...سوختم...آوردی ام نشاندیم گوشه ی حرم ات، تا...؟!باشد قبول...هق هق نوشت:من بی قراری های یک ابر زمین گیرم...سبز نوشت:نه فقط بهار امسال ، تمام عمرتان فاطمی...انشاءالله...پ.ن:مصرع ها از:*: نجمه زارع**: جلیل صفربیگی***: سید حمیدرضا برقعی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۵
غـ ـزالــ

نظرات  (۷)

سلام بانو
میتونم از نوشته هاتون استفاده کنم..
پاسخ:
سلام دوست جدیدم "الف" واقعیتش یه کم سر این قضیه حساسم.دوست ندارم جای دیگه ای جز وبلاگم نوشته هامو ببینم.نه که تحفه باشن.نه واقعن.فقط نسبت به دیدنشون جای دیگه اصلن حس خوبی ندارم. مرسی از توجه تون.
قبول باشه...
پاسخ:
کاش...
سلام فاطمه عزیز دلم...
.
دلم می خواد راجع به "حرم مشهد، تو،من " حرف بزنم! اما نه اینجا! نه به زبان نوشته..
میخام تو چشمات زل بزنم و بگم....
میخام ببینمت و بعد بگم که...
الهی قبول باشی... الهی دلت موندگار باشه تو حرمش...
سایش همیشه بالا سرمون...
پاسخ:
سلام ... انشالله بعد از کنکورت
زیارت قبول و اِن‌شاءلله همیشه به مشهد و حرم.
خوش به حالت که مشرّف به روضۀ بانو در حرمِ حضرت بودی...
"این رسمش نیست آقا,رسمش نیست که هر ب سروپایی که وارد حرم تان می شود , بی قراری را از وجودش بگیرید و نگذارید ردست و حسابی گریه کند,زار بزند"

این قسمت از حرفاتون برام عجیب بود
فک میکردم فقط خودم اینطوریم
اما انگار خیلیا این حس منو دارن ..

واقعا چرا اینطوریه
پاسخ:
آرامش رو میریزه تو وجودت امام رضا... تو مشهد تنها هم که باشی تو شهر غریب احساس غربت نمیکنی.شهرهای دیگه اینجوری نیست... خوش اومدید.
حریم امام رئوف دعاگو هستم..
عنوان...
پاسخ:
لبخند تلخ...