.

مفقودی!

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۲ ب.ظ
آن قدر نوشتم و پاک کردم که خودم خسته شدم! اگر کسی فهمید من چه ام است بگوید! والا! چرند نوشت: 1. من کلا آدم خسته ای ام!  2. یک فروند آدم (!؟) عجیب و غریب با مشخصات زیر همین حوالی گم شده است. پر از بغض.آرام.دلگیر.مغرور.جدیدا ساکت. پر از حرف های زده نشده، خسته، با نیش باز، متوهم، احساساتی، زودرنج، داغون، له، عشق خط خطی کردن، متولد پاییز، رک، بی مصرف، ساده سرد، تب دار، جوگیر، پر از هذیان، عشق کشف های ضایع، بی حال، پر هیجان، پایه، اهل ریسک خرد شده، آدم نشده، با اعصاب خط خطی اصن یه وعضی، آدم ضایع کن ، با اعتماد به نفس خفن دلتنگ، با ذوق پنهان در چشم های خبیثش، شیطنت نهفته در چشم ها، لازم به ذکر است جدیدا" ثابت شده ایشان در گند زدن تبحر عجیب و مثال زدنی ای دارند. نامبرده این روز آخر صورتی پوشیده بود.یادش بخیر چقدر صورتی دوست داشت. از یابنده تقاضا می شود در صورت پیدا کردن ایشان این جانب را مطلع نماید.تا دوباره گم و گورش کنم که به وعض عجیبی این روزها غیرقابل تحمل شده است. بله!! 3. خودمانیم ها...قسمت بزرگی از قلبم را از آن خودت کرده ای...ملتفتی هیچ؟؟ 4. زیاد نیستند آدم هایی که می فهمند این حرف ها خیس اند. همین. 5. من اگر ننویسم قطعا کسی نخواهد گفت لال ام!! 6. چیه؟!چرا اینطوری نگاه می کنی؟دیوانه شاخ و دم دارد؟؟ 7. مژده: عارضم خدمتتان که شما هم می توانید به مشخصات و ویژگی های مفقودی اشاره نمایید!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۸
غـ ـزالــ

نظرات  (۲۰)

یکهو می گفتی یک عدد آدم خودمتناقض، خودتو راحت می کردی!
راستی سلام...
پاسخ:
سلام!
سلام
بیایید به ان سوی نگاه ها
با عشق یعنی خود ندیدن
به روزم
پاسخ:
سلام خدمت میرسم انشالله. ولی این کامنت ها را دوست ندارم.همیشه به یک شکل،تکراری و اعلام به روز کردن. بدون هیچ اظهار نظر و حرفی درمورد پست. !
ما که همه جوره دوستش داریم این مفقودی رو!
حست رو شاید درک کنم منم این روزها حس گم شدگی میکنم حس بی حسی!
(آیکون یک آه بلند از ته دل)
پاسخ:
آه از ته دل...
چه آدم بدبخت خاک توسر بی عرضه ایه اون که تو ضایع ش کنی
پاسخ:
والا! بس که ضایع اند!
۱۹ مهر ۹۱ ، ۱۴:۲۲ الــــــهـــــام
چقدر کش دادن حرفها با این کی بورد حال میده جدیدا!!!
خوبه خودتو به خوبی میشناسی!
از یابنده تقاضا می گردد مفقودی را نزد خود نگه دارد و به هیچ وجه مسترد نگرداند!!!

خب دیگه چطوری؟!
پاسخ:
هعی...
پیداش کردم خبرت میکنم...حالا مژدگانی هم میدی؟؟؟؟
پاسخ:
[لبخند عمیق] اگر خود حقیقی ام را پیدا کردید چرا که نه ...
هیچ خوب نیستم...
فکر کنم منم باید یه اعلامیه مفقودی بدم!!
منتهی خیلی چیزا باید بهش اضافه بشه...ولی من نمیخوام اگه پیدا شدم باز گم شم...
چی میگم من!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه قدر ضایعس همه چی...
اه...
پاسخ:
حس میکنم الان گفتن شان هیچ فایده ندارد.منظورم حرف هایی ست که میخواستم بگویم الان بهت! روزهایی کسی...خودش را...وقتش را برایم گذاشت...و من نفهمیدم...نفهمیدم... میدانم فایده ای ندارد...باید خودت بفهمی... برسی بهش... درد دارد ... خیلی پشیمان نیستم ولی ..
تو:"یک آغوش احساسی .."

خودت راپرت نکن بیرون ..

گم نشو ..
پاسخ:
به این نتیجه رسیدم که... فاطمه من و تو اشتباهات مون هم مشابهه...
وقتی که دلت شکسته باشه وقتی پناهی نداشته باشی جز یه حرم وقتی کسی حرفاتو نفهمه جز یه امام...
و وقتی یه صورت داشته باشی پر از شرمندگی تنها راهش قسمه...
منم الکی قسم نمیدم...
پاسخ:
...
سلام ...
چه خوب بود در کنار معایب خوبی ها را هم مینوشتید
همیشه که ما نباید بدی ها را ببینیم
خیلی از اوقات تمام بدی های یک نفر را به خاطر یک خوبیش فراموش میکنم ...
فکر کنید اگه خدا هم میخواست مثل ما بنده ها فقط بدی های یک نفر رو ببینه چی میشد !!!
این هم اظهار نظر در مورد پست ...
پاسخ:
نمیدونم یعنی متوجه نشدید این پست درمورد خودم بود؟ خب همینجوری خودشیفته به نظر میام.دیگه چه برسه به... به نظر شما همه ی این هایی که ذکر شد بد بود؟ اینجوری فکر نمیکنم...
بله متوجه شدم خودتون بودید ...
بله بد بود ...
همینطوری که من میگم فکر کنید !!!!
از من خود شیفته تر دیده بودد
پاسخ:
:)
۲۰ مهر ۹۱ ، ۰۷:۰۷ الــــــهـــــام
کوفته و هعــــــــــــــی!
پاسخ:
دلم تنگ شد برات.
چی کار کنیم دیگه...
هر رزو ساعت 5:30 بیدارم...
پاسخ:
بابا سحرخیز!
۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۷:۵۰ الــــــهـــــام
عشق پرواز بلندی‌ست مرا پر بدهید
به من اندیشة از مرز فراتر بدهید

من به دنبال دل گمشده‌ای می‌گردم
یک پریدن به من از بال کبوتر بدهید

تا درختان جوان، راه مرا سد نکنند
برگ سبزی به من از فصل صنوبر بدهید

یادتان باشد اگر کار به تقسیم کشید
باغ جولان مرا بی‌در و پیکر بدهید

آتش از سینة آن سرو جوان بردارید
شعله‌اش را به درختان تناور بدهید

تا که یک نسل به یک اصل خیانت نکند
به گلو فرصت فریاد ابوذر بدهید

عشق اگر خواست، نصیحت به شما، گوش کنید
تن برازندة او نیست، به او سر بدهید

دفتر شعر جنون‌بار مرا پاره کنید
یا به یک شاعر دیوانة دیگر بدهید

محمد سلمانی
پاسخ:
چقدر قشنگ بود... ممنون...:*
من در راه ها، راه نمی روم

راه ها

در من راه می روند

درخت ها

بوته های خار

بوته های گیاه ...

در من راه می روند.



در ذهن من

به هر کجا بنگری

تیر تلگراف می بینی

و پرندگانی را که

مغموم و ساکت روی سیم ها نشسته اند

از قرار معلوم پاییز است.



راه ها

در من راه میروند

و به من یاد می دهند سفر کردن را.

مرا جدا می کنند از تو

و به من

رفتن را یاد می دهند...
-رسول یونان-

...
دعابفرمادراین "روز"..مرا ..

+
ای بابا همسایه....تو خودتو بین آدما گم کردی این آدما همشون غریبه هستن و تو فرشته ی پاکی که نمی تونی هم جنس اینا بشی.
همسایه...عاشق بارونم و این آهنگ وبلاگت واقعا محشره
سلام عقیقم
اونوخ ببخشید اینا در مورد کی بود؟؟؟نبینما
پاسخ:
سلام... (لبخند)
سلام دوست من خوشحال میشم از وب من هم دیدن کنی و معایبش رو بگی
سلام وقت بخیر سایت شما را دیدم بسیار مطالب زیبا و پرمحتوایی داشت از مطالعه سایت شما بسیار لذت بردم
لطفا به ما هم سر بزنید و در صورت تمایل به تبادل لینک به ما اطلاع دهید
با تشکر
۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۳ آکافیلم | دانلود فیلم جدید
سلام نفس.
وبت معرکه بود ماشالله ..
خیلی حال کردم..
به وب منم سر بزن

دانلود فیلم ۲۰۱۶
دانلود فیلم جدید
http://akafilm.blog.ir