.

من بی تو در غریب ترین شهر عالمم....

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۴۸ ب.ظ
مدت ها بود برای نوشتن، کلمه ها را کم نیاورده بودم... امشب ولی...هی آمدم خیره شدم به صفحه ی سفید "ارسال مطلب"... برای حرف های تکراری هرچه کلمه کمتر باشد بهتر است اصلن... مرا، از کلمه هایم بشناس... از حرف های به هم چسبیده ای که می شوند کلمه... سال هاست دارم "خودم" را می نویسم... مرا از صدای خنده هایم نشناس...از سربه سر گذاشتن هایم نشناس...از شوخی کردن ها و مسخره بازی هایم نشناس... لابه لای این ها دنبال من نگرد، مرا فقط از کلمه هایم بشناس... در من بغضِ کهنه ای ست که می نویسد...می نویسد و می نویسد و ته نمی کشد...تمام نمی شود... "تو" راست میگویی...من با وجود آدم های زیاد اطرافم، باز هم بیش از حد تنهایی را حس می کنم... دلیلش را گفته ام... بارها گفته ام اینکه سرِ آدم شلوغ باشد اصلن دلیل نمی شود که دلش خلوت نباشد!! گفته ام وقتی آدم های اطرافت از جنس تو نباشند، وقتی حرف هایت غریبه باشند، وقتی برای هر کلمه هزار توضیح نیاز باشد، اتفاقا هرچه بیشتر آدم اطرافت باشد، بیشتر حس می کنی تنهایی... این ها مهم نیست، مهم این است که من، دلم برای دغدغه های گذشته ام تنگ شده... دغدغه هایم را چی ازم گرفت؟... نمی دانم... ولی، مهم این است که دغدغه های امروزم اصلن دوست داشتنی نیستند... خدایا... "نگاه تو ازم نگیر"... ه م ی ن . . .   پ.ن: 1. با عرض معذرت رمز پست قبل به کسی داده نخواهد شد. 2. گفتی کاش روزی کسی به سبکِ من ، مرا دوست داشته باشد، تا ببینم چه لذتی دارد. توچی؟ تاحالا سعی کردی کسی را مثل من دوست داشته باشی تا ببینی چه لذتی دارد؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۵
غـ ـزالــ

نظرات  (۷)

مطالب وبلاگت رو خودت نوشتی؟ با اجازت من چندتا مطالبت رو زدم توی وبلاگم . آپم مایل بودی تبادل لینک اتوماتیک هم وبلاگم داره
سلام دوست عزیز

واقعا وبلاگ جالبی داری، خیلی با حال بود

بیا تبادل لینک کنیم ;)
دلم میخواد کسی به سبک خودم دوستم داشته باشه... چه جمله جالبی...
پاسخ:
هوم...
وااااای سلام
بالاخره وبلاگت باز شد ( مشکل از کامپیوتر من بود)
من به خودم افتخار میکنم .
من اگه آی تی قبول نشم پس کی قبول شه؟ اصلا کی میتونه به خوبی من واسه این مملکت یه مهندس باشه؟؟ هان؟
.
عقیق! اون روز که داشتم آبگوشت میخوردم هی یادت بودم. اصلا هر " هورت " رو با یاد تو می کشیدم
.
خوب شدی؟؟
ای بترکی الهی! خب بچه تو سه روز آویشن بخور خوب میشی!
.
من راجع به این پست حرفی ندارم،
یعنی حرف دارم.
ولی به قول خودت باید برای هر کلمش هزار تا توضیح بدهم پس حرف نزنم راحت ترم !!!
.
آها این گیر دادنا کاملا طبیعیه!
علی الخصوص " راست بشیــــــــــن!!!"
.
.
دیگه اینکه
به خدا می سپارمت
عقیق جانم...

پاسخ:
:)
سلام
نوشته هات عجیب به دل می شینه... اونقدر که وقتی یه مدتی وبلاگا رو نخونده باشم میام و همه ی مطالب عقب مونده ت رو می خونم .... لطیف می نویسی...
پاسخ:
سلام... ممنون شما همیشه لطف دارین...
ای بابا
کجایی پس؟
چشممون خشک شد!!!!
پاسخ:
اومدم


هیییی

ممنونم همش حرفای منو مینویسی :( ...

دلم میخواد همشو کپی کنم تو وبم و بگم منم همینم ...

پاسخ:
:(